نوشته شده توسط : محمد دوستی

عکاسی اسپرت سبکی از عکاسی است که این روزها بین زوج‌های جوان و زوج‌هایی که به تازگی قصد عروسی کردن دارند محبوب شده است. تا چندی پیش اینکه افراد از خود عکس بیندازند یک رویداد خاص و بسیار مناسبتی بود که تنها مربوط به اتفاقات مهم بود از این رو افراد چندان عکسی از خود یا اعضای خانواده خود نداشتند حتی برای رویدادهای مهمی هم مانند جشن عروسی جز چند عکس ساده و بی کیفیت نمی‌توانستید عکس دیگری پیدا کنید اما این روزها با توجه به اینکه تکنولوژی همه چیز را به خصوص دوربین‌های عکاسی و همین طور ابزارآلات و نرم افزار های مربوطه را گسترش و همه فن حریف کرده است. شما می‌توانید عکس‌هایی بسیار زیبا و متنوع را به کمک حرفه ای ها به ثبت برسانید. در پی همین به روز شدن‌ها انواع سبک‌های عکاسی نیز شروع به پیدایش کردند که شاید برجسته‌ترین آن‌ها مربوط به مجموعه عکس‌های خاص عروسی باشد. یکی از جدیدترین سبک‌های عکاسی برای عروسی٬ عکاسی اسپرت است که آن را به نام عکاسی نامزدی یا Engagement نیز می‌شناسند. این سبک از عکاسی اسپرت ایران سایت بین زوج‌های جوان بسیار محبوب و ترند است اما ممکن است اطلاعات دقیقی از آن در دست نداشته باشند و به همین دلیل عکس‌های اشتباهی را در قالب عکاسی اسپرت به ثبت برسانند. در ادامه این متن نه تنها شما را با عکاسی اسپرت و نقاط تمایز آن آشنا می‌کنیم بلکه در خصوص ثبت عکس‌های اسپرت به شما راهنمایی‌هایی ارائه می‌دهیم. امید است که مورد استفاده شما واقع شود. به طور کلی عکاسان و حرفه ای های ثبت عکس ٬تصاویر ثبت شده را به دسته‌های مختلف تقسیم می‌کنند و بعد هر دسته را با اصول و قوانین متفاوتی تعریف می‌کنند. ممکن است اولین بار که نام عکاسی اسپرت به گوشتان می‌خورد این تصور در شما شکل بگیرد که مجموعه عکس‌های ثبت شده در این دسته در خصوص ورزش و فعالیت‌های مربوط به آن است اما کاملاً اشتباه تصور می‌کنید. خود عکاسی اسپرت به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شود که اگر بخواهیم بین همه آن‌ها یک نقطه مشترک پیدا کنیم باید بگوییم که شخصیت‌های درون عکس در طبیعی‌ترین حالت خود به سر می‌برند. برای عکاسی‌های دیگر ٬مدل‌های عکاسی به شدت درگیر و دار ژست‌ها و یا رساندن مفاهیم و یا نشان دادن لباس‌ها و محصولات مختلف هستند اما هدف این سبک از عکاسی ثبت و نشان دادن طبیعی‌ترین حالات مدل‌ها و افراد حاضر در عکس است. 
در این شیوه عکاس سعی می‌کند تا با استفاده از توانایی‌های خود و یا ابزار حرفه ای که در دست دارد به بهترین نحو از مدل‌های خود صحنه شکار کند و طبیعی‌ترین عکس‌ها را به ثبت برساند. اگر شما به دقت عکس‌های اسپرت را بررسی کنید متوجه می‌شوید که مدل عکاسی اسپرت شرکت ایران سایت با توجه به تم و زمینه عکس واکنش‌هایی کاملاً طبیعی از خود نشان داده است و سپس این واکنش‌ها به زیباترین شکل ممکن به ثبت رسیده است. عکاسی اسپرت می‌تواند برای سوژه‌های بسیار متفاوتی انجام شود. استفاده از این شیوه در انواع عکاسی‌های تبلیغاتی و یا عکاسی‌های کودک و تک نفره رواج دارد اما محبوب‌ترین نوع استفاده از این سبک از عکاسی برای زوج‌ها و یا نامزدها است. بسیاری از آتلیه‌های عکاسی به عروس و دامادهای خود عکاسی اسپورت را در کنار عکاسی‌های فرمالیته پیشنهاد می‌کنند.گفتیم که عکاسی اسپرت از یکی از آیتم‌هایی است که اغلب به عروس و دامادها پیشنهاد می‌شود اما آیا گرفتن این سبک از عکس‌ها ضرورت دارد و یا مزایایی برای خود به همراه دارد؟ ثبت عکس‌های عروسی و یا عکس‌های فرمالیته یک انتخاب سلیقه ای است و بسیاری از زوج‌ها با توجه به شرایط خود بیخیال آن می‌شوند و یا تنها به عکس‌های عروسی قناعت می‌کنند اما اگر شما شرایط و بودجه مدنظر را در اختیار دارید به شما توصیه می‌کنیم که حتماً عکاسی اسپرت را در برنامه پیش از عروسی خود قرار بدهید.
 از مهم‌ترین مزایایی که عکاسی اسپرت برای عروس و دامادها به همراه دارد این است که آن‌ها را برای عکاسی اصلی روز عروسی آماده می‌کند. به واسطه این عکاسی شما بعداً در مقابل دوربین راحت‌تر خواهید بود و بهتر می‌توانید ژست‌های خواسته شده را اجرا کنید. علاوه بر این‌ها شما با توجه به کیفیت عکس‌های اسپرتتان می‌توانید توانایی عکاسان انتخابی خود را به شکل بارزتری مشاهده کنید و در صورتی که متوجه وجود مشکلاتی شدید پیش از مراسم اصلی آن را برطرف کرده و به توافق برسید.

برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.

عکاسی اسپرت عروس و داماد و مزایای آن

 https://iransite.com/services/photography/عکاسی-اسپرت

 


:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

طراحی سایت بستری را در دنیای وب برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از آن کسب و کار ، محصولات و خدماتی که به مردم ارائه می دهید را در دنیای وب معرفی کنید ؛سئو سایت بنابراین از این طریق می توانید کاربران دنیای وب را با محصولات و خدمات خود آشنا کرده و به تعداد مشتریان خود بیافزایید و از همه مهم تر فروش محصولات و تقاضای خدمات خود از سوی مشتریانتان را افزایش دهید ؛ درنهایت می توانید سود و درآمد خود را افزایش دهید اما لازم است بدانید که طراحی سایت تمامی این موفقیت ها را به تنهایی برای شما فراهم نمی کند بلکه این یا همان بهینه سازی وب سایت است که موجب می شود وب سایت شما در دنیای وب دیده شود . بنابراین هر چه قدر برای طراحی وب سایت هزینه کنید و آپشن ها و امکانات متعددی را در آن قرار دهید اما بر روی رتبه آن در موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجو گوگل کار نکنید نمی توانید کاربران دنیای وب را با کسب و کار ، خدمات و محصولاتتان آشنا کنید چراکه وب سایت شما بدون سئو در موتورهای جستجو رشدی نخواهد داشت علاوه بر این اکثر کاربران وب ترجیح می دهند که تنها بر روی لینک اول تا پنجم در صفحه اول نتایج موتور جستجوی مورد نظر خود به ویژه گوگل کلیک کنند . بنابراین طراحی سایت و سئو مکمل یکدیگر هستند و به همان اندازه که طراحی سایت اهمیت دارد سئو یا بهینه سازی وب سایت نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است . درنتیجه علاوه بر تمامی تلاشی که می کنید تا وب سایت ایده آلی برای کسب و کار خود داشته باشید باید از اصول و تکنیک های سئو نیز در آن استفاده کنید تا وب سایت شما در رتبه بالایی در موتورهای جستجو به ویژه گوگل قرار بگیرد . سئو سایت ایران سایت

حضور در صفحه اول گوگل و دیده شدن در نتایج جستجوی کاربران آرزوی بسیاری از شماست. ولی هر سایتی لیاقت حضور در صفحه اول گوگل را ندارد. سایت شما، برند شما و تجارت شما باید در مسیر درست رشد کند. در یکسال گذشته، گوگل بیش از ۲۰۰ تغییر کوچک و بزرگ در الگوریتم‌های جستجوی خود اعمال کرده است. برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل می‌بایست سایت و محتوای تجاری شما بهینه‌سازی شود. برای مشاوره و همچنین تعیین زمان جلسه برای پروژه بهینه سازی میتوانید از طریق سیستم ثبت درخواست ایران سایت یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۶۴۵۰ با ما در ارتباط باشید. ایران سایت با سالها تجربه موفق در صنعت وب ایران و بعنوان یکی از موفقترین ارائه دهندگان خدمات SEO در ایران آماده کمک به شماست.

برای شروع پروژ سئو، ازکدنویسی استفاده می شود. بعد از این مرحله، محتوای باکیفیت تولید شده و مرحله ایندکس و کسب جایگاه آغاز می گردد. سپس بعد از چند ماه فعالیت سایت، باید با بررسی تکنیک ‌های لینک سازی جایگاه سایت را بهبود بخشید. در نهایت بعد از اینکه جایگاه سایت در جستجوی موتور گوگل مشخص شد، مرحله حفظ جایگاه در نتایج گوگل آغاز خواهد شد. برای حفظ جایگاه به طور پیوسته لازم است که آنالیز کلمات کلیدی شروع شده تا محتوای متناسب با جستجوی کاربران تهیه شود.

...امروزه روش ‌های تبلیغاتی متنوعی در بازار وجود دارد، از جمله: تلویزیون، روزنامه، رادیو و خدمات سئو یکی از روش‌های تبلیغاتی است که شرکت ‌های مختلف از آن استفاده می کنند. سه مزیت مهم که سئو را با روش های :دیگر متمایز می کند به شرح زیر است

به همین علت شرکت‌ های بسیاری برای تبلیغات خود از روش سئو استفاده می ‌کنند. استفاده از سئو باعث افزایش اعتبار وب سایت شده که در نهایت موجب برند شدن وب سایت شما می ‌شود. همچنین از طریق سئو می توانید دیدگاه مناسبی از رفتار مشتریان خود داشته باشید. به همین خاطر است که اکثر کسب و کارها برای راه اندازی و تبلیغات شرکت خود از این روش استفاده می کنند

رعایت استانداردهای سئو، نقش موثری در وضعیت سایت از طرف موتور‌ جستجوی گوگل دارد. به همین خاطر بهتر است قبل از راه ‌اندازی سایت، با یک شرکت متخصص و حرفه ای در این زمینه قرارداد ببندید. این کار موجب می ‌شود که از همان آغاز فعالیت، تمامی بخش‌ های سایت به صورت اصولی و حرفه ‌ای انجام شود. پس انتخاب برترین شرکت سئو تا حد بسیار زیادی می‌ تواند در روند کار تأثیر داشته باشد.

اما قبل از انتخاب شرکت معتبر، بهتر است یک سری از پارامترها را در نظر بگیرید. در صورتی که سایت خود را از طریق شخص یا شرکت دیگری راه ‌اندازی کرده‌ اید حتی اگر خودتان از طریق وردپرس یا جوملا سایت را راه ‌اندازی کرده باشید، بهتر است که قبل از تعیین قیمت سئو، سایت را از هر لحاظ مورد بررسی قرار دهید. البته در صورتی که در گذشته یک سری اقدامات در راستای سئوی سایت انجام شده باشد، باید سئوکار جدید در جریان کار قرار گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 https://iransite.ir/

 

 

 

 

 

 

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

یکی از مواردی که در سیستم فاضلاب مورد استفاده زیادی قرار می‌گیرد، لوله دوسر سوکت می‌ باشند. در واقع این لوله ها تاثیر زیادی در میزان کارآمدی سیستم فاضلاب و کیفیت عملکرد آن دارند. در حالت کلی لوله های فاضلاب با یک شیب مشخص و با دقت بالایی نصب و راه اندازی می‌شوند. همچنین نحوه نصب در همه جا به یک صورت خواهد بود، آنچه که تفاوت ایجاد خواهد کرد استفاده از لوله های با کیفیت و جدید است که کار نصب را آسان تر خواهد کرد. لوله دوسر سوکت به عنوان یک اجزای مهم در این سیستم از کارآیی فوق العاده ای برخوردار است و سبب شده بسیار از مشکلات سیستم فاضلابی از بین رود. 

این لوله ها که اغلب به صورت خرطومی و یا فلکسی هستند به گونه ای طراحی و تولید شده اند که دو سرشان دارای رابط یا کوپلر دار می‌باشد. از ویژگی های آن می‌توان به وزن کم، نصب راحت و سریع، مقاوم در برابر ارتعاشات و آبندی کامل اشاره کرد. لازم به ذکر است که اغلب این لوله ها از جنس پلی پروپیلن ساخته می‌شوند، چراکه استحکام بسیار بالایی خواهند داشت. نکته دیگری که درباره لوله دوسر سوکت وجود دارد نحوه نصب آنها است؛ در واقع در هنگام نصب به جوش و چسب نیازی نداشته و تنها با یک مایع روان کننده به راحتی به یکدیگر متصل می‌شوند. همچنین به دلیل وجود اورینگ در قسمت مادگی اتصال به راحتی صورت گرفته و آب بند می‌گردند. 

لوله های دو سر بیشترین میزان کاربرد را همان گونه که در بالا نیز اشاهر شده در سیستم فاضلاب دارند، اما در حالت کلی برای انتقال آب و یا هوا مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اصل وجود برخی از مزیت های این محصول، سبب شده تا بیشترین کاربرد را در سیستم فاضلاب ساختمانی داشته باشد. در ادامه برخی از این مزیت ها را عنوان خواهیم کرد.قیمت لوله دو سر سوکت

برای دانستن قیمت لوله دو بایستی به عوامل مختلفی توجه کرد، چراکه این عوامل در آخر تعیین کننده قیمت آن خواهند بود. شرکت تولید و برند آن تاثیر زیادی در قیمت داشته و با توجه به معروفیت برند و کیفیت محصولات آن نیز قیمت این لوله ها افزایش خواهد داشت.خرید لوله دو سر سوکت از طرفی اندازه و سایز و مواد اولیه به کار رفته برای تولید آنها از دیگر عواملی هستند که در تعیین قیمت لوله دوسر تاثیر گذار خواهند بود. همچنین بسته به نوع نیاز شما و کاربرد های متفاوت لوله دو سر انواع مختلفی از آن وجود دارد که سبب می‌شود تا هزینه های آن نیز متفاوت باشد. امروزه به دلیل نوسانات بازار قیمت های اتصلات و به خصوص لوله های دو سر به صورت مداوم در حال تغییر و افزایش و کاهش هستند. از این رو برای دانستن قیمت های به روز و دقیق، بسته به نیاز خود می‌توانید از طریق سایت های معتبر در این باره اطلاع کسب نمایید.

طبیعتا دانستن برخی نکات در خرید هر نوع محصولی سبب می‌شود تا خرید مناسب و در اغلب موارد به صرفه داشته باشید. خرید لوله دو سر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با توجه به برخی موارد آگاهی بیشتری در خرید این محصول خواهید داشت. آنچه که در این مقاله به صورت مفصل توضیح داده شد درباره لوله دوسر سوکت بود که استفاده و کاربرد زیادی در انتقال آب و فاضلاب دارد. این لوله ها امروزه به دلیل کارآیی و ویژگی های منحصر بفردی که دارند؛ بیشترین میزان استفاده را به همراه خواهند داشت.

این لوله ها که اغلب به صورت خرطومی و یا فلکسی هستند به گونه ای طراحی و تولید شده اند که دو سرشان دارای رابط یا کوپلر دار می‌باشد. از ویژگی های آن می‌توان به وزن کم، نصب راحت و سریع، مقاوم در برابر ارتعاشات و آبندی کامل اشاره کرد. لازم به ذکر است که اغلب این لوله ها از جنس پلی پروپیلن ساخته می‌شوند، چراکه استحکام بسیار بالایی خواهند داشت. نکته دیگری که درباره لوله دوسر سوکت وجود دارد نحوه نصب آنها است؛ در واقع در هنگام نصب به جوش و چسب نیازی نداشته و تنها با یک مایع روان کننده به راحتی به یکدیگر متصل می‌شوند. همچنین به دلیل وجود اورینگ در قسمت مادگی اتصال به راحتی صورت گرفته و آب بند می‌گردند. 

برای خرید لوله دو سر سوکت اینجا کلیک کنید

 Image

 https://bazaretesalat.com/لوله-دوسر-سوکت

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

زمان زیادی طول کشید تا طراحان سایت به این موضوع پی ببرند که محتوا ی درون سایت مهمترین و تاثیر گذارترین مسئله در شرکت طراحی سایت است. برای آنکه محتوای سایت برای کاربر جذابیت داشته باشد باید پارامترهای متعددی را مد نظر قرار داد تا متن حاکثر کارایی خود را داشته باشد و هم برای کاربران گیرا و قابل استفاده باشد و  کاربر در فهم موضوع دچار سردرگمی نشود ومتن کاملا واضح باشد.

در واقع یک سایت هرچند طراحی مناسب و جذابی داشته باشد اما محتوای آن برای کاربران کارایی نداشته باشد سایت عملا ناکارآمد خواهد بود همچنین عکس مطلب یعنی محتوای جذاب و گیرا بدون طراحی مناسب نیز همین موضوع را در پی دارد. بنابراین  طراحی یک سایت با محتوای آن مکمل و پشتوانه  یکدیگر هستند شرکت طراحی سایت cms و در هنگام طراحی سایت باید هردو را در الویت قرار داد.

در طراحی سایت این نکته رو مد نظر قرار بدهید که متن آن باید روشن و قابل فهم و به دور از هرگونه ابهامات باشد.اگر محتوای سایت برای کاربر مبهم باشد ممکن است کاربر دچار سردرگمی شود و کاربر را به سوی اشتباهات سوق دهد.

برای اینکه اطمینان حاصل کنید مطالب شما برای تمامی کاربران روشن و مفهوم است از فردی که باسایت و محصولات سایت شما آشنایی ندارد بخواهید مطالب سایت شما را بخواند و نظر خود را بگوید.

 

 با پاراگراف های اضافی و مطالب زیاد کاربران خود را خسته و دلزده نکنید.در واقع همیشه سعی کنید خیلی زود به اصل موضوع بپرازید با این کار کاربران سایت شما می توانند به بقیه کارهای خود در سایت شما رسیدگی کنند و مطالب مهم سایت شما را زودتر بخوانند .

برای جذب کاربر از تیترهای وسوسه انگیز و تیترهایی که نوعی شوخ طبعی در آن وجود دارد استفاده کنید بااین روش ذهن مخاطب را می توانید درگیر کنید و توجه او به موضوع را جلب کنید.طراحی سایت

استفاده از لیست در محتوای سایت باعث می شود خواندن  مطالب سایت برای کاربران با سهولت انجام شود. لیست ها معمولا به صورت عدد یا نقطه و یا همراه با آیکون در کنار لیست نمایش داده می شوند.

استفاده از لینک گاهی اوقات به کاربر کمک می کند تا بتواند موضوع را بهتر درک کند . همچنین استفاده از لینک ها می تواند کاربر را به  صفحات دیگر هدایت کند و ازین طریق کاربر می تواند به مطالب سایت شما تسلط یابد و به هدف شما پی ببرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

https://www.cms-iran.com/

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

عکاسی یکی از جذاب ترین کارهای روزانه است که طرفداران زیادی دارد. یکی از پرطرفدار ترین سبک های عکاسی، عکاسی از طبیعت است. این سبک با به تصویر کشیدن طبیعت و ترکیب رنگ های گرم و سرد در طبیعت حس پویایی را زنده می کند و باعث آرامش می شود.در این سبک عکاسی توجه هنرمند بیش از هر چیزی با محیط طبیعی اطرافش است این سبک شامل عکاسی از مناظر طبیعی، حیات وحش و عکاسی از زیر آب ها و دریا ها و عکاسی از آسمان و ابرها می شود. یکی از بزرگترین مزیت های این سبک این است که سوژه های بسیاری دارد و عکاسان می توانند در این سبک از محیط اطراف خود شروع به کار کنند.  

 در صورتی که هرچه عکاس حرفه ای تر شود از عکاسی در اطراف خود و از محیط پیرامون خود دور می شود و به سمت محیط های بکر و ثبت نشده روی می آورند تا آثار خارق العاده ای از خود به ثبت برسانند. در این سبک از عکاسی، عکاسان حرفه ای سعی می کنند از محیط هایی عکس برداری نمایند که حضور انسان در آن ها مشاهده نشده و در آن عکس ها ها به چشم نخورد و هیچ رد پایی از سازه های انسانی وجود نداشته باشد. یکی از مواردی که در عکاسی از طبیعت بسیار مهم است، سلیقه عکاس است؛ عکاسان خوش سلیقه همیشه طبیعت بکری را به تصویر می کشند.

عکاسی از منظره، جزئی از سبک عکاسی طبیعت است. در این نوع عکاسی فضاهای متنوعی از جهان و طبیعت نشان داده می شود. این فضا ها گاهی بزرگ و وسیع هستند، آن قدر وسیع که انتهایی برای آن ها مشخص نیست. وجود و نام طبیعت ما را به سمت عکس های منظره و در نهایت به سوی خود می کشاند. عکاسی منظره نمونه ای از عکاسی طبیعت است که هر کس با دیدن آن عکس در آن منظره محو می شود و خود را در آن جا تجسم می کند.

 عکاسی منظره اکثرا نیازمند سفر های عکاسی می باشد؛ در این سفرها و برای انجام عکاسی از منظره باید به یک سری نکات مهم توجه کرد: اولین نکته انتخاب مکان؛ انتخاب محیطی کویری مناسب برای عکاسی است اما در تابستان برای عکاسی خیلی مناسب نیست، زیرا راه رفتن در محیط کویری، در روز بسیار سخت است. دومین مسئله این است که قبل از سفر باید اطلاعاتی از مکان سفر، همچون اطلاعات جوی و ساعات طلوع و غروب خورشید داشته باشید. یکی دیگر از این مسائل این است که در هنگام سفر زمان مناسبی را برای عکاسی انتخاب کنید. البته در تمام طول شبانه روز امکان عکاسی وجود دارد ولی برای یک عکس خاص در طول شبانه روز زمان های محدودی وجود دارد که عکاسان حرفه ای بیش تر زمان طلوع و غروب خورشید را برای عکاسی طبیعت ایران سایت از مناظر مختلف مناسب می دانند.عکاسی هنر ثبت وقایع است که می تواند هر لحظه ای از زندگی ما را ثبت کند و از آن به عنوان سند هم استفاده می شود. هم زمان با پیدایش هنر عكاسي در قرن نوزدهم، موضوع چشم اندازهاي طبيعي بسيار مورد توجه عكاسان قرار گرفت. به دليل ابتدايي بودن ابزار و مواد حساس عكاسي، سوژه های ساكن مانند مناظر سوژه های ايده آل برای عكاسان محسوب مي شدند، بنابراين گروهي از عكاسان با اهداف گوناگون به عكاسي منظره روي آوردند.قیمت عکاسی طبیعت ولی طبیعت نگاری به طور مدرن در قرن بیستم متولد می شود. گروهی از عکاسان که به ویژگی و امکانات ذاتی عکاسی توجه کردند، تحولی عظیم را در شاخه های این صنعت و به خصوص در شاخه عکاسی از طبیعت رقم زدند؛ توجه مردم را به این شاخه جذب کرده و از آن روز به بعد همیشه درصنعت عکاسی، یکی از شاخه های جذاب، عکاسی از طبیعت بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ایران سایت اینجا کلیک کنید.

عکاسی منظره

 https://iransite.com/services/photography/عکاسی-طبیعت

 

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

سایز ویدیو در اینستاگرام یکی از مسائل مهمی است که بسیاری از کاربران به آن اهمیت زیادی می دهند. در ابتدای شروع اینستاگرام کاربران مختلف عکس ها را به نسبت 1:1 منتشر می کردند. ویدیوها در اینستاگرام دارای انواع مختلفی بوده و مدت زمان آن ها با هم فرق می کنند. به صورت معمول ویدیوها بر روی اینستاگرام به صورت افقی و عمودی تولید می شوند. برای گذاشتن ویدیو بر روی اینستاگرام باید استاندارد های آن را رعایت کنید. این ویدیوها دارای اندازه و ابعاد مختلفی هستند که با همدیگر فرق می کنند. با استفاده از ویدیوهای مختلف اینستاگرام می توان با مخاطبان بسیاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارتباط برقرار کرد. در این مقاله شما را با اندازه و نوع ویدیو های مختلف اینستاگرام مثل سایز ویدیو در IGTV، سایز ودیو در لایو، سایز ویدیو در استوری و دیگر موارد مرتبط آشنا می کنیم.

سایز ویدیو در اینستا همانند عکس، دارای اندازه ای استاندارد است. فیلم ها به صورت های مختلفی بر روی شبکه اجتماعی اینستاگرام آپلود می شوند. انواع ویدیو ها به سه صورت فیلم مربعی اینستاگرام، فیلم مربعی، فیلم عمودی هستند. فیلم مربعی اینستاگرام با نسبت ۱:۱ و اندازه آن ها ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. فیلم های افقی در اینستاگرام دارای نسبت ۱.۹۱:۱ بوده و در اندازه ۱۰۸۰ در ۶۰۸ هستند. فیلم های عمودی اینستاگرام دارای نسبتی معادل ۴:۵ بوده و اندازه آن ۱۰۸۰ در ۱۳۵۰ است. حداکثر اندازه ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام ۳۰ فریم بر ثانیه بوده و سایز کلیه فایل ها چهار گیگ هست. این اندازه ها که باید در پست ها رعایت شوند، تقریبا در هر نوع دستگاه یکسان است.

تغییر سایز ویدیو در اینستاگرام دکتر فالوور را می توان به روش های مختلفی انجام داد، یکی از این روش ها استفاده کردن از نرم افزارهای مختلفی است که برای این کار در نظر گرفته شده اند. این نوع نرم افزارها در اکثر موارد باعث تغییر سایز عکس نیز می شوند. این نوع نرم افزارها به خوبی با شبکه اجتماعی اینستاگرام کار کرده و ب طور دقیق اندازه عکس ها و نیز فیلم ها را تغییر می دهند. این عکس ها و ویدیو ها به صورت معمول برای تغییر دادن پست و استوری اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرند.

IGTV یک خصوصیت اینستاگرام بوده که می توان ویدیو های بالاتر از یک دقیقه را در آن آپلود کرد و سایز ویدیو در اینستاگرام را تغییر داد. با روش های مختلفی می توان از IGTV استفاده کرده و ویدیو های خود را بر روی آن آپلود کنید. یکی از این روش ها این است که این است که این برنامه را از گوگل پلی و نیز برنامه اپ استور در گوشی های اپل دانلود کنید. می تاون یا اکانت جدیدی را ایجاد کرد یا از اکانت اینستاگرام فعلی خود استفاده کنید. راه دیگر برای استفاده از IGTV خود اپلیکیشن اینستاگرام بوده و باید حتما نسخه های بالاتر از 2018 را بر روی دستگاه خود نصب کنید. اگر هم از نسخه وب شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده می کنید، باید به قسمت به اسم Profile رفته تا به قسمت IGTV دسترسی پیدا کنید. به این ترتیب می توان ویدیو های مختلف خود را بر روی تلویزیون اینترنتی IGTV آپلود کرد.

برای آپلود ویدیو های مختلف بر روی IGTV باید با استاندارد های سایز و ابعاد آن آشنا شوید.سایز ویدیو استوری در اینستاگرام برای آپلود کردن یک ویدیوی افقی در اینستاگرام باید ابعاد آن را 1350 در 1080 مد نظر قرار دهید. برای ویدیوهایی که به صورت عمودی هستند، باید ابعاد 1080 در 1920 را در نظر گرفته و استاندارد آن را رعایت کنید. اندازه ویدیوهای عمودی اینستاگرام با اندازه استوری اینستاگرام یکسان است. حجم ویدیوهای زیر ده دقیقه در IGTV باید بیشتر از ششصد و پنجاه مگابایت نشود. برای ویدیوهایی که زیر شصت دقیقه هستند، حداکثر 6.3 گیگابایت است.

تغییر دادن اندازه ویدیو در تلویزیون اینترنتی IGTV باید روش های مختلفی را برای آن در نظر گرفت. برای انتشار انواع ویدیو در IGTV باید ویدیو های عمودی را با تلفن هوشمندی خود ضبط کنید. معمولا در گوشی های موبایل کنونی ویدیوها با نسبت 9:16 ضبط می شوند. با استفاده از دوربین های حرفه ای فیلمبرداری می توان برای IGTV ویدیو های مختلفی را ضبط کرد. این ویدیو ها نیز به صورت عمودی باید ضبط شوند و موقع ویرایش کردن ابعاد استاندارد را تنظیم کنید. یکی از بهترین نرم افزارهایی که با استفاده از آن می توان سایز های مختلف ویدیو را تغییر داد، نرم افزاری به اسم Movavi است. برای کار با این نرم افزار باید ویدیو را بر روی این نرم افزار قرار داده و قایل نهایی استاندارد مخصوص IGTV را دریافت کنید. نرم افزارهایی حرفه ای مانند Cinema4D و افتر افکت می توان ویدیو های مختلف را بر اساس سایز استاندارد IGTV انجام داد. در IGTV حداکثر ابعاد 1920 در 1080 پیکسل بوده و حداقل ابعاد نیز 720 پیکسل است.

ویدیو در اینستاگرام و فید نیز یکی از انواع ویدیوهای اینستاگرام بوده و حداقل به مدت شصت ثانیه طول می کشد. این نوع ویدیو طرفداران خاص خود را دارد و افراد بسیاری از این نوع ویدیو ها استفاده می کنند. در فید اینستاگرام ویدیوها انواع مختلفی از قبیل فیلم مربع، فیلم به سبک پرتره و فیلم به سبک افقی است. در فید اینستاگرام یکی از اندازه های بزرگتر ویدیو را انتخاب کنید، این ویدیو به صورت چند تکه به نظر می رسد. نسبت ابعاد ویدیو به صورت افقی، مربع و عمودی به ترتیب دارای ابعاد 1:91:1، 1:1، 5:4 است. حداقل ابعاد در ویدیو های افقی، مربعی و عمودی به ترتیب 315*600، 600*600 و 750 در 600 است. فرمت های پیشنهادی در این نوع ویدیو mp4 و mov بوده و فریم ویدیو فید حداکثر 30fps است. حداکثر تعداد کاراکتر در کپشن نباید از 2200 کاراکتر بیشتر شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سایز ویدیو در اینستاگرام از سایت دکتر فالوور دیدن کنید

سایز ویدیو در فید اینستاگرام

 https://drfollower.ir/بهترین-سایز-ویدیو-در-اینستاگرام-تغییر/

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی
چسب سیلیکون تکنو ساخت یکی از انواع چسب های مورد استفاده می باشد که به دلیل وجود سیلیکون و اکسیژن در ساختار ترکیبی آن مقاومت بالایی در شرایط سخت و در برابر آب دارد. این چسب از پایداری و ثبات نسبتا بالایی برخوردار است، به همین دلیل از آن در چسباندن اکثر سطوح می توان استفاده کرد. همچنین این چسب قابلیت سازگاری دمایی در هر منطقه ای از مناطق کویری گرفته تا مناطق سردسیر قابل استفاده است. این چسب در برابر گرما و آب مقاومت خوبی نشان می دهد و گزینه ای بسیار عالی در ساخت و سازهای ساختمانی است و معمولا تعمیرکاران و لوله کش ها از آن استفاده می کنند. استفاده از این چسب محدود به حرفه خاصی نمی شود و اگر شما نیاز به یک چسب با مقاومت بالا در مقابل گرما و رطوبت دارید ما استفاده از چسب سیلیکون را به شما توصیه می کنیم. از خرید چسب سیلیکون می توان همراه با حلال های آلی، شیمیایی یا اسیدی استفاده نمود. پس نگران استفاده از آن در سطوح نامتعارف نباشید.

از چسب های سیلیکونی می توان برای چسباندن هر نوع سطحی و تعمیر انواع لوازم استفاده کرد. این چسب همچنین در مرمت و بازسازی انواع وسایل به خصوص مرمت راه های آب آشپزخانه، درزگیری سینک ظرفشویی یا  استفاده کرد. چسب های سیلیکونی به دلیل مقاومت بالایی که دارند قادرند در هر نوع درزگیری استفاده شوند به خصوص در درزگیری شیشه های شکسته یا شیشه های آکواریوم که نیاز به نشت گیری دارند.قیمت چسب سیلیکون اگر خیال نصب سینک ظرفشویی دارید می توانید از این چسب برای درزگیری اطراف سینک استفاده کنید و مطمئن باشید که آب به خارج از سینک نفوذ نخواهد کرد و مهمتر از همه اینکه در برابر رشد قارچ و کپ نیز مقاوم است. لازم به ذکر است که چسب های سیلیکونی دارای چسبندگی عالی در بسیاری از مصالح ساختمانی چون: کاشی و سرامیک، سطوح روکش دار، چوب و بسیاری از پلاستیک ها است.

چسب سیلیکون یکی از انواع چسب های مورد استفاده می باشد که به دلیل وجود سیلیکون و اکسیژن در ساختار ترکیبی آن مقاومت بالایی در شرایط سخت و در برابر آب دارد. این چسب از پایداری و ثبات نسبتا بالایی برخوردار است، به همین دلیل از آن در چسباندن اکثر سطوح می توان استفاده کرد. همچنین این چسب قابلیت سازگاری دمایی در هر منطقه ای از مناطق کویری گرفته تا مناطق سردسیر قابل استفاده است. این چسب در برابر گرما و آب مقاومت خوبی نشان می دهد و گزینه ای بسیار عالی در ساخت و سازهای ساختمانی است و معمولا تعمیرکاران و لوله کش ها از آن استفاده می کنند. استفاده از این چسب محدود به حرفه خاصی نمی شود و اگر شما نیاز به یک چسب با مقاومت بالا در مقابل گرما و رطوبت دارید ما استفاده از چسب سیلیکون تکنو ساخت را به شما توصیه می کنیم. از چسب سیلیکون می توان همراه با حلال های آلی، شیمیایی یا اسیدی استفاده نمود. پس نگران استفاده از آن در سطوح نامتعارف نباشید.
 

چسب سیلیکون انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد. این چسب قابلیت سازگاری با هر دمایی را دارد. در برابر اشعه uv مقاوم است و خاصیت چسبندگی خود را از دست نمی دهد. در رنگ های مختلف از جمله سفید، مشکی، قرمز و بیرنگ در بازار موجود است.

برای خرید چسب سیلیکون اینجا کلیک کنید.

 

 
 
 


:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

خودکار فلزی وسیله ای جهت نوشتن یا نقاشی کردن است که در انواع مختلفی طراحی و عرضه می شود. خودکار فلزی یکی از انواع خودکارهای موجود در بازار است که جهت امر تبلیغات نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله نوشتن دارای یک سر گلوله ای شکل فلزی بوده که به مخزن جوهر متصل است. در هنگام حرکت خودکار روی کاغذ، سر گلوله ای می چرخد و جوهر از درون آن بیرون می آید و روی کاغذ مالیده می شود. خودکارها وسیله ای ارزان و ضروری هستند که در اغلب مشاغل و حرف کاربردهای فراوانی دارند. 

این نوشت افزار پرکاربرد برای اولین بار توسط فردی به نام «جان لود» در سال 1888 میلادی اختراع شد. او که به حرفه دباغی چرم مشغول بود، قصد طراحی وسیله ای را داشت که با آن روی چرم بنویسد. اگر چه تلاش های او به نتیجه ای نرسید ولی اختراع خودکار به نام او ثبت شده است.قیمت خودکار فلزی تلاش های بی نتیجه جان لود در سال های بعد یعنی در سال 1938 میلادی توسط «لازلو بیرو» به ثمر نشست. او توانست با کمک برادر شیمی دان خود، جوهری چسبنده بسازد. سر گلوله ای و جوهر چسبنده توانست خودکار اولیه را پدید آورد. 

  • خودکارها به جهت داشتن جوهری چسبنده از سایر قلم ها بهتر هستند. زیرا اغلب خودنویس ها و روان نویس ها جوهر پس می دهند و کیف و لباس افراد را آلوده می کنند. شما می توانید به راحتی خودکار فلزی را حمل کرده و در جیب خود قرار دهید. جوهر موجود در آنها روی کاغذ پخش نمی شود به طوری که با آنها می توانید نقاشی بکشید و خطاطی کنید. 
    • خودکارها نسبت به لوازم التحریر دیگر دوام بیشتری دارند.خرید خودکار فلزی به طوری که شما به راحتی می توانید تا پایان یافتن منبع جوهر، از آن استفاده کنید یا آن را به دیگران قرض دهید. سر خودکارها به گونه ای هستند که خراب نمی شوند و از بین نمی روند. در صورتی که اغلب خودنویس ها و روان نویس ها دارای قیمتی بالا و ماندگاری کمتری هستند. در ادامه مقاله به اجزای خودکار فلزی می پردازیم.  

      خودکار فلزی تبلیغاتی را می توان از نوع شستی یا کمرپیچ انتخاب کنید.خودکار فلزی سهیل گیفت نوک خودکارهای تبلیغی ضخامت های گوناگونی دارند. ولی ضخامت یک میلیمتری آنها مورد استقبال اغلب افراد قرار می گیرد. جنس بدنه این هدایای تبلیغاتی را از استیل و آلومینیوم می سازند. این نوشت افزار دارای ماندگاری زیادی هستند و تا مدت های طولانی مورد استفاده کاربران قرار می گیرند. بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل و حرف برای تبلیغ کالا یا خدمات خود از خودکار استفاده می کنند. 

      شما می توانید به راحتی لوگوی شرکت یا کالای خود را روی خودکار فلزی حک کنید و به این طریق نام محصولات یا خدمات خود را ماندگار کنید. خودکار فلزی تبلیغاتی ارزان و گران هر کدام دارای مزایای مختلفی هستند. شما با اهدای یک خودکار ارزان در هزینه ها صرفه جویی کرده و می توانید تعداد بیشتری خودکار تهیه کنید. ولی با اهدای خودکارهای باکیفیت و گرانقیمت مشتریان کمتر و ماندگارتری به دست می آورید. خودکارها دارای محدودیت هایی نیز هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

    • برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
    •  

       https://soheilgifts.com/products/هدایای-تبلیغاتی/خودکار-فلزی

 

 



:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی
شرکت ساختمانی ره‌آورد سازندگی آزادگان (رسا)، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه اقتصادی و خودکفائی آزادگان است که سنگ بنای تأسیس آن در سال 1373 و با هدف تأمین پاره‌ای از نیازها و درخواست‌های آزادگان سرافراز و مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های سازندگی در سطح کلان، بنا نهاده شد. شرکت رسا، نماینده بیش از 64 هزار آزاده سرافراز در کشور است و سعی کرده با اجرای مناسب و بهینه طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و رعایت تمامی استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) نماینده شایسته‌ای برای ایشان در بخش مذکور باشد.
خدا محوری، دین مداری و ولایت پذیری، شفافیت، صداقت و قانون مداری، تعالی مدیریتی و استراتژی محوری، افزایش سطح رضایتمندی مشتریان در راستای بهبود مستمر، افزایش کیفیت ساخت و با استفاده از متخصصین مجرب و تکنولوژی روز برای ایجاد مزیت رقابتی، بهبود مستمر توان فناوری وچابکی عملیاتی،شرکت ساختمانی رسا رعایت اخلاق حرفه‌ای، رعایت قیمت رقابتی، نوآوری، خلاقیت و ترویج توسعه پایدار، اصرار بر کیفیت، بهداشت، ایمنی و حفظ محیط زیست، پیشبرد نگرش برد-برد، شایسته سالاری و مسئولیت پذیری و ...

شرکت ره‌آورد سازندگی آزادگان با هدف تأمین پاره‌ای از نیازها و درخواست‌های آزادگان سرافراز و مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های سازندگی در سطح کلان ، در سال ۱۳۷۳ تأسیس و به ثبت رسیده است. این شرکت طی سال‌های گذشته تا به امروز طرح‌ها و پروژه‌های گوناگونی در بخش‌های مختلف را به سرانجام رسانده که عمده‌ی آن‌ها شامل ساخت سد ، راه ، بیمارستان ، پل ، تأمین مسکن ، ساخت سیلو و انبار ، ساخت واحدهای صنعتی و تأسیسات بوده است.شرکت رسا لازم به ذکر است شرکت ره‌آورد سازندگی آزادگان در راستای پیگیری و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام خود همکاری‌های گسترده‌ای با وزارتخانه های راه و شهر‌سازی ، نیرو ، بهداشت،درمان‌ و آموزش پزشکی و شرکت‌های صنعتی مینو و قاسم ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط داشته و دارد. در مجموعه‌ی حاضر به بخش‌هایی از فعالیت‌ها و اقدامات گسترده ، اثربخش و زیربنایی مورد نیاز کشور از سوی این شرکت پرداخته شده است.

مأموریت شرکت رهاورد سازندگی آزادگان عبارتست از مدیریت در سرمایه گذاری و مشارکت درپروژه‌های ساختمانی با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در جهت ایجاد حداکثر ارزش‌افزوده در املاک و پروژه‌های تعریف‌شده.اجاره ماشین آلات و تجهیزات

شرکت رهاورد سازندگی آزادگان با مدیریتی پیشرو با استفاده از سیستم‌های نوین ساختمانی و عمرانی و با اولویت استفاده از مصالح تولید داخل و بهره‌گیری از دانش فنی و تجربیات پرسنل و مشاوران خود، با فعالیت مستمر در عرصه ساخت و ساز جهت ایجاد ارزش افزوده اقدام می نماید.

شرکت ره‌آورد سازندگی آزادگا رسا، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه اقتصادی و خودکفائی آزادگان است که سنگ بنای تأسیس آن در سال 1373 و با هدف تأمین پاره‌ای از نیازها و درخواست‌های آزادگان سرافراز و مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های سازندگی در سطح کلان، بنا نهاده شد. شرکت رسا، نماینده بیش از 64 هزار آزاده سرافراز در کشور است و سعی کرده با اجرای مناسب و بهینه طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی و رعایت تمامی استانداردهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) نماینده شایسته‌ای برای ایشان در بخش مذکور باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
 
 
 

 

 
 

 

 
 

 

 
 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

تجهیزات ترافیکی از جمله علائم راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شوند که برای پیشگیری و جلوگیری از تصادفات و محافظت از جان افراد در جاده و یا ترافیک روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. علائم راهنمایی و رانندگی می‌تواند به کنترل و مدیریت ترافیک و جلوگیری از تصادفات جاده‌ای به افراد کمک کند. با محدودیت سرعت از بسیاری از اتفاقات ناگوار جلوگیری به‌عمل می‌آید. عمدتا از این تجهیزات برای ترافیک‌های معمول روزانه و یا یا سیستم‌های بزرگراهی و جاده‌ای نیز استفاده می‌شود و شما در بسیاری از پارکینگ‌ها احتمالا تابلو‌های خاصی را مشاهده کرده‌اید. تجهیزات کاربردی ترافیکی در انواع مختلف می‌تواند برای کنترل ترافیک در جاده‌های عمومی نیز مورد استفاده قرار گیرد.شما باید به محل قرارگیری این تجهیزات در انواع دستگاه‌های مختلف توجه کنید؛ چرا که مثلا تابلوی علائم هشدار و اخطار یک علامت خاص و خط‌کشی و راه‌سازی یک مفهوم دیگر را  به نمایش می‌گذارد.

برای معرفی انواع گوناگون خرید تجهیزات ترافیکی شما به چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در ابتدای کار باید توجه کنید؛ چراغ‌ها برای هدایت ترافیکی خودروها و عابرین نقش ویژه‌ای دارند که در مدل‌های حالت ثابت و یا حالت فعال شونده خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما مخلوط‌های کله قندی برای کنترل و توقف می‌تواند یک وسیله ایمنی به حساب آید. مخروط‌ها نیز به عنوان یک وسیله ایمن در هدایت ترافیک مورد کاربرد واقع می‌شوند و اگر نام گل میخ چشم گربه‌ای ترافیکی را شنیده باشید، چراغی به زمین متصل است که شیشه مقاوم جز تجهیزات ترافیکی پرمصرف و مهم است.

بولارد یک مانع برای جریان ترافیکی است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. آینه‌های ترافیکی یکی‌دیگر از تجهیزات ایمنی، برای ایمنی هرچه بیشتر جاده‌ها است. تابلوهای ترافیکی در شهرهای مختلف می‌تواند به عنوان اعلام هشدار بسیار کاربردی به حساب آیند. سنسور برای شناسایی خودروهای عبوری مورد استفاده قرار می‌گیرد و از جمله تجهیزات ترافیکی است.

شما برای شناسایی انواع تجهیزات ترافیکی بهتر است به کاربرد آن توجه کنید؛ چرا که هر کاربردی ویژگی خاصی را به نمایش می‌گذارد.قیمت تجهیزات ترافیکی استوانه‌های نارنجی، استاپر، مخلوط پایه دار، جدا‌کننده خودرو، سرعت گیر و بشکه‌های ایمنی از جمله انواع این تجهیزات به شمار می‌آیند که هر کدام برای امنیت هر چه بیشتر جاده مورد استفاده قرار می‌گیرد. باید این نکته را به خاطر بسپارید که به خاطر استفاده در محیط‌های باز مسئله کیفیت و مقاومت برای انواع تجهیزات یک مسئله مهم و کلیدی محسوب می‌شود که بتوانند در مقابل انواع شرایط جوی مانند باران و برف استقامت اصلی خود را به نمایش بگذارند. البته رنگ هر کدام از این تجهیزات نیز خود مسئله مهمی است تا در هر نوع مسافت رانندگان بتوانند ز انواع مختلف تجهیزات را به نحو احسن مشاهده و از خطرات و تصادفات جلوگیری کنند. ساختار، کیفیت و ویژگی هرکدام از انواع متفاوت این تجهیزات وابسته به کاربرد آن‌ها مشخص می‌شود.

 

هر کدام از تجهیزات ترافیکی کاربرد ویژه‌ای دارد. اما هدف اصلی تمامی تجهیزات جلوگیری از ترافیک، تصادف و آسیب به افراد است؛ چراکه حفظ امنیت افراد پیاده یک مسئله کوچک در نظر گرفته نمی‌شود و در این بین، استفاده از کله قندی‌های ترافیکی برای اعلام خطر است که در بین تجهیزات راهنمایی ترافیکی کاربرد گسترده‌ای دارد.تجهیزات ترافیکی ماه ایمن  استوانه ترافیکی برای مدیریت و کنترل تردد خودروها است. اما بشکه‌های ترافیکی به عنوان یک مانع دربرابر خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند برای جلوگیری از ورود خودرو مورد کاربرد قرار گیرد. راهبندها نیز برای ایمنی پارکینگ مورد استفاده است. کاربرد سرعت‌گیر که جزءمعروف ترین ها است، برای محدودیت سرعت غیر مجاز شناخته می‌شود که صددرصد می‌تواند خطرات ویژه‌ای را به وجود آورد. تابلوهای ترافیکی برای جلوگیری از خطرات احتمالی در مکان‌های گوناگون به عنوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات ترافیکی مورد استفاده وکاربرد در جامعه قرار می‌گیرند. سعی کنید با علائم و تجهیزات آشنایی داشته باشید تا از هرنوع مشکل ترافیکی آگاه شوید.

برای خرید تجهیزات ترافیکی ماه ایمن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 https://mahimen.ir/product-category/تجهیزات-ترافیکی/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

بطور کلی پت شاپ آنلاین فروشگاه هایی هستند که لوازم مورد نیاز حیوانات را ارائه می نمایند. در این فروشگاه ها غذای حیوانات همچون شیر خشک، خوراکی های تشویقی، تربیتی، مکمل های غذایی و ... ارائه می گردد. لوازم آرایشی و بهداشتی مخصوص حیوانات نیز از دیگر محصولاتی است که توسط پت شاپ ها ارائه داده می شوند. امروزه با توجه به علاقه خانواده ها به نگهداری حیوانات پت شاپ های آنلاینی نیز ایجاد شده اند تا علاقمندان بتوانند براحتی لوازم و مایحتاج حیوانات مورد علاقه شان را جستجو و خریداری نمایند.

 همانطور که می دانید حیوانات خانگی به دسته های مختلفی تقسیم شده اند و پت شاپ ها نیز جهت سهولت حال متقاضیان با توجه به این حیوانات محصولات مورد نیاز آنها را در دسته های مخصوص به خود آنها قرار داده اند. ناگفته نماند برخی از پت شاپ ها لوازم مورد نیاز تمامی حیوانات و برخی دیگر تمرکز خود را بر روی یک حیوان قرار داده و فقط لوازم مورد نیاز برخی از حیوانات را ارائه می نمایند. دسته بندی حیوانات در پت شاپ ها به قرار زیر است:

معمولاً پت شاپ ها با ارائه محصولات متنوع در جهت جذب مشتری با یکدیگر در رقابت اند. پت شاپ پرندگان آشیانه های زیبا و متنوعی با طراحی های منحصر بفرد ارائه می نمایند. علاقمندان به نگهداری پرندگان می توانند از غذای پرندگان تا ظروف غذای آنها را در این فروشگاه ها بیابند. با پت شاپ آنلاین نیازیتو مراجعه حضوری به بازار برای خرید بسیار آسان شده است. از جمله محصولاتی که در پت شاپ های پرندگان عرضه می شود عبارتند از:

برخی از پت شاپ ها بصورت شبانه روزی به مشتریان خود خدمات ارائه می نمایند. همانطور که پیشتر بیان شد، برخی از این پت شاپ ها لوازم مورد نیاز برای نگهداری تمامی حیوانات را ارائه می نمایند. داروها، لوازم بهداشتی و خوراکی و ... از جمله مهمترین محصولاتی است که علاقمندان نگهداری حیوانات خانگی به آنها نیاز دارند. از همین رو پت شاپ ها با ارائه خدمات شبانه روزی سعی در جذب مشتریان بیشتری دارند. ناگفته نماند خرید محصول بصورت آنلاین از دیگر خدمات این مراکز بشمار می رود.

نگهداری حیوانات خانگی خود نیازمند شرایط و رعایت نکات بهداشتی بسیاری برای علاقمندان و حیوانات است. حیوانات خانگی موجوات جذاب و دوست داشتنی هستند که اوقات تنهایی و فراغت برخی از افراد را پر می کنند. نگهداری از حیوانات خانگی تجربه جالبی را برای علاقمندان بهمراه دارد و قابل ذکر است، نگهداری از حیوانات بسیار متفاوت است و نباید همانند وسیله اسباب بازی به آنها نگریست. رژیم غذایی حیوانات از جمله موارد مهمی است که در مورد این موجودات باید رعایت شود. بطور مثال ماهیان موجودات حساسی هستند که برای طول عمر آنها می باید غذای مخصوص به آنها را در نظر داشت و یا برای نگهداری حیواناتی مانند سگ و گربه باید توجه کرد از دادن گوشت بیش از حد به آنان خودداری نمود.

علاقمندان به نگهداری حیوانات خانگی می توانند با مراجعه به پت شاپ ها تمامی لوازم مورد نیاز حیوان مورد علاقه خود را بصورت یکجا خریداری نمایند. برخی از پت شاپ ها بصورت عمده لوازم حیوانات خانگی را عرضه می نمایند. همچنین آن دسته از افرادی که علاقمند فروش محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی دارند، با خرید عمده می توانند نسبت به ایجاد فروشگاه لوازم حیوانات خانگی اقدام نمایند.

با توجه به افزایش علاقه افراد به نگهداری حیوانات، هم اکنون فروشگاه های لوازم حیوانات خانگی در تهران ایجاد گردیده اند. این فروشگاه ها هم بصورت آنلاین و هم بصورت واقعی مشغول به ارائه خدمات هستند. البته باید توجه داشت به فروشگاه هایی مراجعه نمود تا لوازم مورد نیاز حیوان مورد در نظر در آنها موجود باشد.

برای خرید از پت شاپ های آنلاین به ادامه مطلب مراجعه کنید

منظور از پت شاپ شبانه روزی چیست؟

 https://niazito.com/petshop

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

 خرید کیک و شیرینی از دیرباز تاکنون مورد توجه ایرانیان بوده و در مناسبت های خاص خودشان مانند سالگرد تولد، سالگرد عقد و غیره از کیک و شیرینی استفاده می کردند. در حال حاضر با وجود پیشرفت علم و فناوری اکثر امور اینترنتی شده است. حتی شما می توانید یک خوشمزه با دیزاینی عالی را به صورت اینترنتی سفارش دهید. قابلیت جذابی که این روزها به کمک خانواده های ایرانی آمده و بدون آن که نیاز به بیرون رفتن و اتلاف وقت باشد کیک مد نظر خود را سفارش دهید. گفتنی است سفارش کیک محدود به شهر خاصی نیست و تمام افراد می توانند هر نوع کیک یا شیرینی که تمایل دارند را سفارش دهند.

می توانید از طریق اینترنت یک کیک زیبا و جذاب را سفارش داده و برای فرد مد نظرتان ارسال کنید، قطعا او از دیدن این همه توجه شگفت زده خواهد شد. با انجام این کار زیبا می توانید خاطره ای شیرین از خود به یادگار بگذارید. کیفیت کیک و شیرینی هایی که این مجموعه به ثبت رسانده زبانزد بوده و از تازگی آن به طور قابل توجه ای خوشحال خواهید شد.خریدکیک ها و شیرینی هایی که برای مشتریان ارسال می شود، دست چین شده و کیفیت فوق العاده ای دارند.

یکی از خوشمزه ترین کیک ها، کیک های خانگی هستند.‌ این قیمت کیک ها در طعم های مختلفی از جمله آناناسی، هویج، نسکافه، دبل چاکلت، خرمالو، آلبالو، شکلاتی، پرتقال، اسفناج و غیره هستند. کیک های خانگی در دو سایز مختلف پخته و پخش می شوند. همان گونه که می دانید در عرصه ای قرار داریم، که هنر آشپزی خانم ها به اوج خود رسیده است، آن ها می توانند خوشمزه ترین و مدرن ترین کیک ها را می پزند. طعم بی نظیر و واقعا دل چسب این کیک ها باعث شده تا محبوبیت زیادی در بین طرفداران خود داشته باشد. طبق تحقیقاتی که انجام شده افرادی که در داخل ایران زندگی می کنند و حتی کسانی که خارج از ایران هستند، طعم کیک های خانگی را می پسندند.

کیک های ساده که طرفداران خاص و بیشتری را دارد، به راحتی حتی در خانه پخته می شود. موادی که در کیک ساده استفاده شده به راحتی قابل دسترس برای عموم افراد است. مواد اولیه استفاده شده در این کیک در اکثر سوپرمارکت ها وجود دارد. می توانید به جای شکر از شیره خرما، عسل و یا شیره انگور برای شیرین کردن کیک استفاده کنید.

زمانی که سالگرد تولد، سالگرد ازدواج و سایر مناسبت ها می رسد، دغدغه این را داریم که با خرید کیک دو نفره خوشحالی خودمان را ابراز کنیم و با انجام این کار علاقه خود را به طرف مقابل نشان دهیم. خرید کیک دو نفره یک شگفتانه ی بی نظیر برای اعلام خوشحالی و بودن در کنار یکدیگر است. وقتی شما قصد برپایی جشن تولد و یا جشن های مشابه را دارید، قاعدتا فرصت رفتن به بیرون و خرید کیک تولد را ندارید، سفارش کیک بنابراین ترجیح می دهید آن را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

گاهی اوقات پیش می آید که خانم های هنرمند کیک های مراسمات خود را می پزند. پس باید کیک اسفنجی را به عنوان کیک پایه انتخاب کنند. بعضی از افراد هم ترجیح می دهند کیک شکلاتی را به عنوان پایه کیک تولد دو نفره در نظر بگیرند. بعضی دیگر هم از کیک وانیلی به عنوان کیک تولد استفاده می کنند. پخت کیک تولد دو نفره کاملا شخصی است و بستگی به سلیقه هر کس دارد. تزیین کیک تولد دو نفره نیز کاملا اختیاری است و از الگوهای موجود می توانید کمک بگیرید.

برای خرید کیک اینجا کلیک کنید.

سفارش آنلاین کیک تولد

 https://niazito.com/orderacake

 

 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

کیفیت باتری های ماشین تولید شده در ایران به گونه ای است که توانایی رقابت با برندهای خارجی تولیدکننده باطری ماشین در دنیا دارد. خرید باطری ماشین برند ایرانی تقریبا بیشتر خودروهای ساخت داخل  و خارج از کشور را پوشش می دهد. شرکت های تولید کننده باطری ماشین با برند ایرانی توانسته اند باطری هایی را با میزان شارژ برق متفاوت را تولید کننده که در انواع خودروهای خارجی قابل استفاده باشند. خرید باطری ماشین ایران به دلایل زیر مقرون به صرفه تر است:

 با توجه به این موارد می توانید با خیال آسوده و قیمت مناسب انواع مارک معتبر باتری خودرویی را انتخاب و خریداری نمایید. در این میان کارخانه هایی که به تولید باتری ماشین در ایران می پردازند و دارای اعتبار و ارزش بالایی هستند به نام صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری در بازار برای فروش عرضه می شوند. کیفیت باتری های ایرانی در سال های اخیر در مقایسه با نمونه های کره ای آن بهتر شده است. از این رو پیشنهاد می شود برای هزینه کمتر برای خرید باطری از بهترین مارک باتری ماشین ایرانی استفاده نمایید.خرید باطری ماشین

صبا باتری از سال های قدیم در ایران به عنوان بزرگترین، مشهورترین و پرطرفدارترین تولیدکنندگان باتری ماشین بوده است که طبق استاندارد و برخورداری از فناوری روز دنیا توانسته است محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید نماید. عوامل مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت باطری کره ای و ایرانی تاثیر می گذارد که شامل برند باتری خودرو، ویژگی های باتری و نوع مدل ماشین بستگی دارد. علاوه بر این موارد می توان به میزان آمپر باتری، اتمی یا اسیدی بودن آن و ایرانی و خارجی بودن باتری اشاره کرد. قیمت باطری ماشین بدون دریافت باتری کهنه بسیار گران تر خواهد بود زیرا در مواقع خاص امکان تعویض باتری کهنه با نو وجود دارد که در این زمان می توان هزینه تفاوت میان دو باتری خودرویی را به فروشنده باتری پرداخت کرد.قیمت باطری ماشین

باتری های کره ای همیشه قیمت بالاتری نسبت به باتری های ایرانی داشته اند اما باید این نکته را در نظر بگیرید که امروزه باتری های خودرو ساخت ایران به دلیل رقابت با بازار خارجی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با قیمت خیلی پایین تر از نمونه های خارجی به بازار برای فروش عرضه می شوند.بهترین مارک باطری ماشین شرکت صبا باتری از مهمترین تولیدکنندگان باتری در ایران که طرفداران فراوانی دارد توانسته است انواع باتری های خودرویی را با میزان آمپر متفاوت برای مدل های مختلف ماشین ایرانی و خارجی تولید کند و با قیمت بسیار مناسب به بازار فروش عرضه نماید.

باطری خودرو به عنوان مهمترین اجزای خودرو برای تامین برق مورد نیاز قطعات برقی داخل آن با همکاری با دینام وظایف خود را انجام می دهد. از قابلیات های مهم آن می توان به امکان شارژ مجدد در صورت ضعیف بودن آن اشاره کرد. عوامل مختلفی بر روی قیمت باتری های ماشین تاثیرمی گذارند که از مهمترین آن ها برای خرید باطری ماشین می توان به نوع باتری و برند تولید کننده باتری خودرو، نوع و مدل خودرو، ویژگی های باتری و غیره اشاره کرد. شرکت های ایرانی با بهره گیری از دانش و فناوری های روز دنیا توانسته اند بهترین برند باتری ماشین را تولید و به بازار فروش عرضه نمایند. در این میان از پرفروش ترین و معتبرترین برندهای ایرانی می توان به صبا باتری و برندهای خارجی می توان به باتری ماشین کره ای اشاره کرد. برای خرید باتری ماشین و صرفه جویی در هزینه ها پیشنهاد می شود که از برندهای ایرانی باکیفیت استفاده نمایید تا علاوه بر قیمت مناسب، باتری کیفیت مناسبی داشته باشد.

برای خرید باطری ماشین ینجا کلیک کنید.

قیمت باطری ماشین صبا باتری

 

 https://niazito.com/buybatteries

 



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

امروزه علاقه به آرایشگری در بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها بیشتر از قبل مشاهده می شود. اکثر آن ها علاقمند به فراگیری مهارت های زیبایی و آرایشگری هستند. تفاوت میان آرایشگر حرفه ای و عملکرد یک آرایشگر غیرحرفه ای را هر کسی می تواند با یک نگاه به روزمه کار آن متوجه شود. درست است که هنر آرایشگری یک استعداد است اما لازمه پیشرفت در این استعداد کسب مهارت هایی است که زیر نظر افراد حرفه ای باید انجام شود.بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران یادگیری و کسب مهارت این فرصت را به افراد می دهد تا بتوانند حرفه و هنر آرایشگری را بهتر و با سلیقه تر ادامه دهند. عدم مهارت کافی ممکن است به مراجعین خسارت های جبران ناپذیری وارد نماید و خاطره بد از مهمترین روز زندگی آن ها به جای بگذارد. برای اینکه بتوانید در هنر آرایشگری حرفه ای تر باشید بهتر است انواع مهارت های آرایشگری را زیر نظر متخصصین این کار در آموزشگاه آرایشگری آموزش ببینید.

باید بدانیم که برای آموزش و یادگیری هنر و حرفه آرایشگری باید به آموزشگاه هایی مراجعه کنیم که تمام مهارت های آرایشگری را با اعطای مدرک فنی و حرفه ای و یا گواهی نامه های معتبر بین المللی آموزش می دهند. باید بدانید که یک آموزشگاه حرفه ای، تمامی مهارت های آرایشگری را با قیمت هایی به صرفه به هنرجویان خود ارائه می دهد. هزینه کلاس ها و دوره های آموزشی آرایشگری طبق تعرفه های سازمان فنی و حرفه ای در نظر گرفته می شود تا هنرجو را بیش از حد تحت فشار قرار ندهد. در صورتی که علاقمند به شرکت در دوره های آموزش آرایشگری هستید می توانید در دوره های حرفه ای و تخصصی آموزشگاه آرایشگری شرکت کنید و با اخذ مدرک بین المللی در این زمینه فعالیت داشته باشید. در

 

در آموزشگاه آرایشگری زنانه انواع کلاس ها و مهارت هایی که در شاخه آرایشگری قرار می گیرند آموزش داده می شوند. برای اینکه مطمئن باشید که نزد متخصص آرایشگری دوره های خود را می گذرانید و از نتیجه آموزش خود رضایت دارید، باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که گواهی نامه های معتبر برای هنرجویانشان صادر می کند. به طور معمول یک هنرجو می تواند مهارت های زیر را در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای آموزش ببیند که در ادامه به طور مختصر به ان اشاره خواهیم کرد.آموزش گریم و میکاپ حرفه ای

 

 بسیاری از خانم ها دوست دارند که ابرو های طبیعی خودشان را داشته باشند آموزش شینیون حرفه ای و هنگام اصلاح ابرو مدل های مختلفی را امتحان کنند. در آموزش اصلاح ابرو بله هنر جو مدل ابرو های مختلف آموزش داده می شود. هنر جو در پایان دوره به مدل ابروهای مختلف و تصمیم گیری که کدام مدل به کدام صورت یا زاویه صورت همخوانی دارد تسلط پیدا می کند. آموزش تخصصی ناخن در این دوره انواع کاشت ناخن و طراحی های ناخن آموزش داده می شود. هر خانمی دوست دارد که ناخن های زیباتری داشته باشد تا دست و پاهایشان زیباتر و آراسته تر به نظر بیاید.آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران در این دوره هنر جو انواع کاشت ناخن پودری، ژله ای، و قالبی را آموزش می بیند.آموزشگاههای آرایشگری که به صورت رسمی فعالیت می کنند قادر به اعطای مدرک یا گواهینامه معتبر فنی حرفه ای به هنرجویان هستند. هنرجویان می توانند با شرکت در این کلاس ها مدرک معتبر فنی حرفه ای گرفته و گذراندن دروس تئوری در کنار این کلاس ها مدرک دیپلم آرایشگری بگیرند. چنانچه هنرجو هر کدام از دوره های بالا را بگذراند می تواند به عنوان یک آرایشگر حرفه ای مجوز کار در آرایشگاه را دریافت نماید.آموزش رنگ و مش حرفه ای همچنین می توانند با اخذ این مجوز کسب و کار آرایشگری راه بیاندازند. افرادی که دارای مدرک دیپلم دبیرستان هستند می توانند با گذراندن واحد های درسی زیر مدرک دیپلم آرایشگری فنی حرفه ای را کسب نمایند.
اکثر مردم فکر می کنند که هنر آرایشگری شغل راحتی است و نیاز به تخصص و آموزش ندارد.آموزشگاه آرایشگری زنانه بیشتر افراد فکر می کنند آرایشگری هیچ پیچیدگی ندارد و خیلی راحت می توان آن را فراگرفت. اما در حقیقت برای اینکه بتوانیم به یک آرایشگر شناخته شده و حرفه ای تبدیل شویم باید تخصص لازم را در مهارت مد نظر ما در آرایشگری کسب کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر از آموزشگاه زنانه اینجا کلیک کنید.
 
آموزشگاه دوبانو
 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

لوله یکسر سوکت یا پوش فیت (Push Fit) یکی از انواع لوله های ساختمانی است که جهت سیستم لوله کشی فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند. این لوله ها که به نام های اورینگی، سه لایه، یکسر کوپله، پوش فیت سایلنت و پوش فیت فاضلابی نیز شناخته می شوند، در یک طرف آن سوکتی جهت اتصال به لوله دیگر تعبیه شده است. این سازه ها را در انواع و سایزهای گوناگونی طراحی می کنند و نوع بی صدا یا سایلنت و معمولی آن نیز در بازار عرضه می شود. 

این لوله های پرکاربرد و مقرون به صرفه دارای ویژگی ها و خصوصیات مفیدی هستند که سایر لوله ها از آنها بی بهره اند. همانطور که گفتیم برخی از این لوله ها را بدون صدا می سازند. عایق این لوله ها از جنس کامپاوند تهیه می شوند. کامپاوند موجود در این سازه ها که در واقع ترکیب پلیمر و نوعی پودر است، به عنوان یک عایق در درون لوله عمل می کند. پودر موجود در کامپاوند موجب تقویت ساختار پلیمر شده و از عبور صدای سیالات به خارج از لوله جلوگیری می کند. در این اتصالات یکسر سوکت تا 17 دسی بل حجم صدا کاهش می یابد.  
نوع دیگر لوله یکسر سوکت را بدون عایق صدا طراحی می کنند. خرید لوله یکسر سوکت تفاوت این سازه های پوش فیت صرفا در عدم وجود عایق صدا است که موجب کاهش کاربرد این لوله ها شده است. لوله های یکسر سوکت را در اندازه و سایزهای متفاوتی تولید می کنند. اندازه قطرهای این لوله ها عبارتند از: 40، 50، 63، 75، 90، 110، 125 و 160 میلی متر. لوله های فاضلابی پوش فیت را در طول های 15، 30، 50 سانتیمتری و همچنین یک، دو و سه متری عرضه می کنند. 
 
برخی از لوله های پوش فیت در دو انتهای خود دارای سوکت هستند که به آنها دوسر سوکت می گویند. این سازه ها را در سایزها و اندازه های گوناگونی عرضه می کنند. سوکت انتهایی اتصالات پوش فیت موجب راحتی کار شده است. به طوری که لوله سوکت دار به سادگی و بدون نیاز به فرایند خاصی، با فشار به لوله بعدی متصل می شود.قیمت لوله یکسر سوکت به کاربرد این سازه ها در بخش بعدی می پردازیم.

 

چنانچه گفتیم لوله های پوش فیت سوکت دار به سبب مزایای متعددی که دارند مورد توجه فعالان در امور تأسیسات ساختمانی قرار گرفتند. خرید لوله فاضلابی یکسر سوکت به سبب سهولت در نصب و کاهش هزینه ها در سیستم های لوله کشی منازل و ساختمان های اداری یک امر مقرون به صرفه به شمار می رود. اگر شما می خواهید برای لوله کشی ساختمان مورد نظر از این اتصالات استفاده کنید باید به مراکز فروش مصالح ساختمانی مراجعه کنید. فروشندگان با ارائه انواع لوله های پوش فیت شما را در امر خرید راهنمایی می کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

Image

 

 https://bazaretesalat.com/لوله-یکسر-سوکت

 

 


:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

طراحی سایت بستری را در دنیای وب برای شما فراهم می کند تا بتوانید با استفاده از آن کسب و کار ، محصولات و خدماتی که به مردم ارائه می دهید را در دنیای وب معرفی کنید ؛سئو بنابراین از این طریق می توانید کاربران دنیای وب را با محصولات و خدمات خود آشنا کرده و به تعداد مشتریان خود بیافزایید و از همه مهم تر فروش محصولات و تقاضای خدمات خود از سوی مشتریانتان را افزایش دهید ؛ درنهایت می توانید سود و درآمد خود را افزایش دهید اما لازم است بدانید که طراحی سایت تمامی این موفقیت ها را به تنهایی برای شما فراهم نمی کند بلکه این یا همان بهینه سازی وب سایت است که موجب می شود وب سایت شما در دنیای وب دیده شود . بنابراین هر چه قدر برای طراحی وب سایت هزینه کنید و آپشن ها و امکانات متعددی را در آن قرار دهید اما بر روی رتبه آن در موتورهای جستجو به ویژه موتور جستجو گوگل کار نکنید نمی توانید کاربران دنیای وب را با کسب و کار ، خدمات و محصولاتتان آشنا کنید چراکه وب سایت شما بدون سئو در موتورهای جستجو رشدی نخواهد داشت علاوه بر این اکثر کاربران وب ترجیح می دهند که تنها بر روی لینک اول تا پنجم در صفحه اول نتایج موتور جستجوی مورد نظر خود به ویژه گوگل کلیک کنند . بنابراین طراحی سایت و سئو مکمل یکدیگر هستند و به همان اندازه که طراحی سایت اهمیت دارد سئو یا بهینه سازی وب سایت نیز از اهمیت بسزایی برخوردار است . درنتیجه علاوه بر تمامی تلاشی که می کنید تا وب سئو سایت ایده آلی برای کسب و کار خود داشته باشید باید از اصول و تکنیک های سئو نیز در آن استفاده کنید تا وب سایت شما در رتبه بالایی در موتورهای جستجو به ویژه گوگل قرار بگیرد .

حضور در صفحه اول گوگل و دیده شدن در نتایج جستجوی کاربران آرزوی بسیاری از شماست. ولی هر سایتی لیاقت حضور در صفحه اول گوگل را ندارد. سایت شما، برند شما و تجارت شما باید در مسیر درست رشد کند. در یکسال گذشته، گوگل بیش از ۲۰۰ تغییر کوچک و بزرگ در الگوریتم‌های جستجوی خود اعمال کرده است.قیمت سئو سایت برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل می‌بایست سایت و محتوای تجاری شما بهینه‌سازی شود. برای مشاوره و همچنین تعیین زمان جلسه برای پروژه بهینه سازی میتوانید از طریق سیستم ثبت درخواست ایران سایت یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۸۸۸۸۶۴۵۰ با ما در ارتباط باشید. ایران سایت با سالها تجربه موفق در صنعت وب ایران و بعنوان یکی از موفقترین ارائه دهندگان خدمات SEO در ایران آماده کمک به شماست.

برای شروع پروژ سئو، ازکدنویسی استفاده می شود. بعد از این مرحله، محتوای باکیفیت تولید شده و مرحله ایندکس و کسب جایگاه آغاز می گردد. سپس بعد از چند ماه فعالیت سایت، باید با بررسی تکنیک ‌های لینک سازی جایگاه سایت را بهبود بخشید. در نهایت بعد از اینکه جایگاه سایت در جستجوی موتور گوگل مشخص شد، مرحله حفظ جایگاه در نتایج گوگل آغاز خواهد شد. برای حفظ جایگاه به طور پیوسته لازم است که آنالیز کلمات کلیدی شروع شده تا محتوای متناسب با جستجوی کاربران تهیه شود.سئو سایت ایران سایت

...امروزه روش ‌های تبلیغاتی متنوعی در بازار وجود دارد، از جمله: تلویزیون، روزنامه، رادیو و خدمات سئو یکی از روش‌های تبلیغاتی است که شرکت ‌های مختلف از آن استفاده می کنند. سه مزیت مهم که سئو را با روش های :دیگر متمایز می کند به شرح زیر است

رعایت استانداردهای سئو، نقش موثری در وضعیت سایت از طرف موتور‌ جستجوی گوگل دارد. به همین خاطر بهتر است قبل از راه ‌اندازی سایت، با یک شرکت متخصص و حرفه ای در این زمینه قرارداد ببندید. این کار موجب می ‌شود که از همان آغاز فعالیت، تمامی بخش‌ های سایت به صورت اصولی و حرفه ‌ای انجام شود. پس انتخاب برترین شرکت سئو تا حد بسیار زیادی می‌ تواند در روند کار تأثیر داشته باشد.

اما قبل از انتخاب شرکت معتبر، بهتر است یک سری از پارامترها را در نظر بگیرید. در صورتی که سایت خود را از طریق شخص یا شرکت دیگری راه ‌اندازی کرده‌ اید حتی اگر خودتان از طریق وردپرس یا جوملا سایت را راه ‌اندازی کرده باشید، بهتر است که قبل از تعیین قیمت سئو، سایت را از هر لحاظ مورد بررسی قرار دهید. البته در صورتی که در گذشته یک سری اقدامات در راستای سئوی سایت انجام شده باشد، باید سئوکار جدید در جریان کار قرار گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سئو سایت به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 https://iransite.ir/

 

 

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

موتور درب اتوماتیک کرکره ای شامل انواع مختلفی و بسیاری میباشد که از سالیان دور تا به حالا تغییرات زیادی در نوع و ویژگی موتور ها به وجود آمده است . در واقع نوع موتوری که برای کرکره برقی یک پارکینگ منزل انتخاب میشود و موتوری که برای درب کرکره ای یک سوله انتخاب میشود و یک موتوری که برای پنجره کرکره برقی انتخاب میشود کاملا متفاوت میباشد ، زیرا قدرت موتور و ویژگی های دیگر موتور برای این ۳ نوع درب باتوجه به وزن کرکره و اندازه کرکره متفاوت است. باتوجه به توضیحات فوق که متوجه شدیم تعداد و انواع موتور های گوناگونی موجود است، با این حال باتوجه به کیفیت و ویژگی موتور ها ، دو نوع موتور هستند که بیشترین کاربرد را دارد ، یکی موتور توبلار و دیگری موتور ساید زنجیری میباشد.خرید درب اتوماتیک کرکره ای

معمولاً درب اتوماتیک کرکره یا برای درب ورودی اصلی پارکینگ و یا برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه به پارکینگ بعد از درب اصلی به عنوان درب دوم ( درب پیلوت ) نصب می شود. باید توجه داشت که درب اتوماتیک کرکره ای چه به عنوان درب اصلی پارکینگ و چه بعنوان درب دوم  و یا درب بعد از رمپ نصب شود نحوه ی اجرا و نوع موتور و تیغه آن تفاوتی ندارد. حتماً باید در ساخت درب اتوماتیک کرکره ای پارکینگ نکات ریز فنی مورد توجه قرار گیرد و در صورت امکان به رنگهای غیر سفید ساخته شود تا اینکه با نمای ساختمان هماهنگی بیشتری داشته باشد.

درب اتوماتیک کرکره ای امنیت و آسایش زیادی برای مشتریان دارد چرا که این درها ضدسرقت هستند و همچون دیوار بتونی عمل می کند که راه نفوذ عوامل بیگانه را به داخل ساختمان مسدود می کند. در کل می توان گفت ساختار دربهای اتوماتیک کرکره ای به گونه ای است با به وجود آوردن لایه بسیار مقاوم محافظ بسیار خوبی برای فضای درونی در برابر شرایط محیط بیرونی محسوب می شوند.قیمت درب اتوماتیک کرکره ای به صورتی طراحی شده که به هیچ عنوان اجازه ورود نور یا سروصدای اضافی محیط اطراف را به داخل می گیرند. گذاشته از تمامی مزایای درب های اتوماتیک کرکره ای هزینه تعمیر و نگهداری این دربها بسیار پایین است، بدنه درب اتوماتیک کرکره ای از هم بندشدن تیغه های باریک مسطح درست شده و از جنس آلومینیوم است. اگر هم یکی از تخته های باریک بدنه درب کرکره ای آسیب ببیند می توان به طور جداگانه آن را تعمیر کرد.

کرکره اتوماتیک نوعی از کرکره می باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی ریلی بالا و پایین می رود. کرکره اتوماتیک را با استفاده از کنترل از راه دور(ریموت) به راحتی می توان باز و بسته کرد مزیت اصلی کرکره اتوماتیک فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران است. درب کرکره ای نسبت به انواع دیگر درب هاب پارگینگی (ریلی، دولنگه و تک لنگه) از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد ( با احتساب هزینه ساخت درب های فلزی) و فضای اشغالی آن تقریبا صفر است.

 

در مجموعه دیاکو نصب درب کرکره ای با قیمت مقرون به صرفه و مقطوع انجام می گردد. به علاوه کارشناسان دیاکو در این زمینه تخصص و تجربه کافی دارند. حال ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که هزینه نصب درب کرکره ای به چه عواملی بستگی دارد و چگونه محاسبه می شود؟ با نصب درب کرکره ای امنیت حریم خصوصی شما افزایش می یابد. امروزه بسیاری از مشاغل به دنبال راحتی و حفظ ایمنی هستند. به عنوان مثال برای ورودی درب مغازه از درب های کرکره ای برقی استفاده می کنند. نصب درب کرکره ای دیاکو امنیت و آسایش را برای شما فراهم می سازد. قیمت نصب درب کرکره ای با توجه به متراژ نصب تعیین می شود. به طور معمول هر ساختمانی از اندازه و ابعاد متفاوتی برخوردار است، بنابراین هر چقدر اندازه درب کرکره ای بیشتر باشد هزینه نصب بیشتر خواهد شد. علاوه بر موارد ذکر شده هزینه نصب به عواملی همچون نوع مکان و میزان تجهیزات مورد استفاده نیز بستگی دارد.

 

ریموت درب کرکره ای در سه مدل کد لرنینگ، مدل دیپ سوئیچ و بلوتوثی ارائه می شود. ریموت کد لرنینگ به خوبی با موتور درب کرکره ای ست می شود بدین منظور تنها کافیست درب رسیور را باز کنید و به مدت دو ثانیه انگشت خود را برای کلید شناسایی کنترل نگه دارید. در این فاصله led داخل کنترل روشن می شود. در این صورت شما باید کلید اول ریموت را فشار دهید در صورت تایید شدن ریموت چراغ led به صورت چشمک زن اعلام می کند.
ریموت دیپ سوئیچ معمولا برای درب های کرکره ای که از موتور پر قدرت برخوردار هستند مورد استفاده قرار می گیرد. ریموت بلوتوثی همان طور که از نامش پیداست از طریق بلوتوث با درب کرکره ای ست می شود و برای تنظیم شدن نیازی به رسیور ندارد. این نوع ریموت کمتر از سایر مدل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 برای خرید درب اتوماتیک کرکره ای اینجا کلیک کنید.

 

https://diakodoor.com/انواع-درب-اتوماتیک-کرکره-ای



:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد دوستی

این روزها با افزایش تعداد آپارتمان ها و روی آوردن بسیاری از افراد به زندگی کردن در آپارتمان ها، استفاده کردن از آیفون های تصویری بیشتر از همیشه به چشم می خورد. این روزها با رشد تکنولوژی آیفون تصویری کوماکس نیز از این قائده مستثنی نبودند، و در جهت پیشرفت و به روز شدن محصولات خود، آیفون های تصویری جدیدتر و مدرن تر، را به بازارهای جهانی ارائه کرده اند. درب بازکن تصویری، طرز کار آیفون تصویری، به این صورت است که، توسط جریان برق می تواند، پیامی را از طرف میهمان که پشت در خانه ایستاده است را،  به طرف میزبان که در خانه است، مخاربره کند، تا در صورت صلاح دید میزبان، او با فشاردادن دکمه ای از سمت بال، در را به روی میهمان بگشاید. از گذشته تا به امروز صفحه نمایش آیفون تصویری دستخوش تغییرات قرار گرفته است، و صفحه های سیاه به صفحه های سفید مبدل گشته است. با گذشت زمان و پیشرفت این عرصه کم کم اف اف جای خود را به آیفون تصویری هوشمند داد، تا افراد بجای شنیدن صدای فردی که پشت در است، علاوه بر صدا، تصویر او را نیز مشاهده کنند. آیفون های هوشمند، این قابلیت را دارند، که فرد از راه دور بتواند در را باز کند، و این قابلیت می تواند از طریق اینترنت به وجود آید.

 

قبل از خرید آیفون تصویری باید به عواملی چون تعداد طبقات، نحوه سیم کشی و کیفیت لنز و دوربین توجه کرد. از این رو  با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید از هزینه های تعمیر آیفون تصویری در آینده کم کنید، چراکه در صورت خرید بدون فکر و بررسی ممکن است، با یک محصول بی کیفیت مواجه شوید، در این بخش قصد داریم، شما را با اهمیت برخی از قطعات و سالم بودن و اصل بودن آن ها آشنا کنیم.
•    سالم بودن و اصل بودن لنز دوربین آیفون بسیار مهم است، چراکه لنز دوربین آیفون یکی از مهم ترین قطعه در این سیستم به شمار می رود.
•    اندازه نمایشگر باید در حدی باشد، که در هنگام زنگ خوردن، تصویر فردی که پشت در است، به وضوح دیده شود، تا مشکلی برای افرادی که داخل خانه هستند پیش نیاید.
•    سیم کشی آیفون تصویری، باید به درستی انجام شود، تا پس چندین بار استفاده دچار خرابی و قطع شدن جریان برق نشود.خرید آیفون تصویری کوماکس

 

اگر به تازگی ساختمانی را می سازید که می خواهید، سیم کشی آیفون تصویری را در آن انجام دهید. بهتر است طبق استانداردهای جهانی آیفون تصویری را در مکانی قرار دهید، که فرد راحتتر بتواند زنگ در، را به صدا در بیاورد. زیرا اگر ارتفاع قرار گیری آیفون بسیار زیاد باشد، افراد کوتاه قد نمی توانند زنگ در را به صدا در بیاورند. پنل آیفون تصویری باید در فضایی قرار بگیرد، که از تمامی عوامل محیطی در امان باشد، از این رو بهتر است برای آیفون تصویری از پوشش های محافظ استفاده کنید. پنل آیفون تصویری باید از بدنه ای با مقاومتی ساخته شده باشد، تا در برابر تابش آفتاب و یخبندان دچار آسیب و تغییر نشود.قیمت آیفون تصویری کوماکس از این رو جنس پنل آیفون تصویری، از جنس پلاستیک مقاوم است.

 

سیم کشی و کابل کشی جهت نصب درب بازکن تصویری، از موارد پر اهمیت در هر ساختمانی به شمار می رود،  از این رو تعداد طبقات از مهم ترین عواملی است، که در سیم کشی و کابل کشی بسیار پر اهمیت است.  و دلیل آن این است که،  به همان میزان که تعداد طبقات و واحد ها افزایش پیدا می کند، سیم کشی و از همه مهم تر میزان سیمی که استفاده خواهد شد، به میزان قابل توجه ای افزایش می یابد. نوع آیفون و کارکرد آن سبب می شود، که مسیر سیم کشی و کابل کشی، در لوله های برق پنهان شود یا آشکار باشد. تا در ظاهر ساختمان تاثیر بدی نگذارد. کابل های آیفون ها به صورت زوج سیم مورد استفاده قرار می گیرند، که از پر مصرف ترین آن، می توان به زوج سیم های2 ، 3، 4، 5، 6، 10، 15 و20 اشاره نمود. این موضوع را در نظر داشته باشید که، هرچه تعداد طبقات و واحدها در یک ساختمان افزایش یابد،خرید آیفون تصویری سبب افزایش زوج سیم های مورد استفاده در برق کشی می شود. پنل جلوی درب به یک جعبه تقسیم نیاز دارد، تا از طریق آن بتوان سیم کشی آیفون تصویری کوماکس را انجام داد. مسیر این کابل ها زمانی که از جعبه تقسیم، پنل جلوی درب می گذرد، برای تمامی طبقات و واحدها یکسان است، اما هنگامی که این کابل ها به طبقات و واحد های آن طبقه می رود،عوض می شود. رنگ سیم ها،در فرایند سسیم کشی دارای یک مفهوم ثابت است. بهتر است با عملکرد هر رنگ، آشنایی نسبی پیدا کنیم، تا در هنگام معیوب شدن آیفون، با دانستن مفهوم هریک از این سیم ها مشکل را حل کنیم. سیم رنگ قرمز برای دریافت تصاویر از پنل استفاده می شود. در این میان رنگ های آبی و مشکی برای دریافت جریان مثبت برق مورد استفاده قرار می گیرد. برای انتقال جریان منفی برق از سیم های زرد رنگ باید استفاده شود و از همه مهم تر رنگ سفید، که برای انتقال صدا مورد استفاده قرار می گیرد.قیمت آیفون تصویری

برای خرید آیفون تصویری کوماکس اینجا کلیک کنید.

بهترین فضا جهت نصب آیفون تصویری

 https://barghnet.com/آیفون-تصویری-کوماکس



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()